Укрпошта пропонує українцям самим вибрати, якою буде різдвяна марка

«Наступна марка має бути успішною, бо Новий рік точно настане після її випуску». Генеральний директор Укрпошти запропонував проголосувати за ескіз марки, яка символізуватиме новий 2023 рік.

Про це Ігор Смілянський написав у Телеграмі. Конкурс ескізів, оголошений минулого місяця, тривав 21-25 жовтня. Тепер марку-переможця визначать у соцмережах Укрпошти. ФБ-сторінка пропонує залишати в коментарях номер уподобаного ескізу, «а вже 7 листопада ми підсумуємо та презентуємо вам переможця».

«Як виявляється, наші найпопулярніші марки — ті, за які голосує більшість наших громадян, та ті, які щось передбачають, — зазначив Смілянський у своєму телеграм-каналі. — Тому наступна марка має бути успішною, бо Новий рік точно настане після її випуску. І ми всі впевнені, що він буде переможним, як впевнені і в тому, що за переможну марку проголосуєте саме ви».

Голосування відбуватиметься на офіційних сторінках Укрпошти у Facebook та Instagram. На Telegram-каналі Генерального директора — до 8.00 ранку 4 листопада. «Тож варто залишати свій голос скрізь», заохочує Укрпошта.

«Коли в грудні марку побачить весь світ (і вона знову виконає свою місію нагадати про події, які щодня відбуваються в Україні), ви теж будете частинкою цього важливого процесу», — підкреслює Ігор Смілянський.

Керівник Укрпошти запропонував кілька хвилин подумати «про новий, переможний 2023 рік» та обрати марку, яка буде на листах і листівках для воїнів, сім’ї та друзів.

 

 

 

 

 

 

Опубліковано в news Позначки

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *