З нуля вчили балістику та як зшивати міцні тканини: як створили бренд бронежилетів “02.24” (Відео)

Такі бронежилети купують не лише військові та лікарі, а й волонтери і журналісти

Не було плану “Б”, але діяти мусили. Співорганізатор однієї з київських креативних агенцій після початку повномасштабного вторгнення взявся за виробництво бронежилетів. Згадує, робили усе з нуля: вчили балістику, фізику і як зшивати міцні тканини. Що накреативили – бачив журналіст “5 каналу” Назар Войтенков.

Це проморолик виробника бронежилетів та бронеплит. Сьогодні тут масштабне виробництво. Співзасновник бренду згадує: створювали проєкт із нуля на початку повномасштабного вторгнення.

“Десь знайшли плити гуманітарні металеві – привезли. Десь знайшли ресори – хлопці там в гаражах, на СТО варять ці із ресорів ці плити. Десь іде пошиття плитоносок – яких плитоносок? Та будь-яких тому, що все у такому кавардаку, в такому хаосі, якось воно виконується. Ніякої сертифікації тому, що ну як. Приїжджають хлопці із ЗСУ. Кажуть: так, шо у вас є? Ну ось, ми зробили броніки, але ми не відстрілювали, ми не знаємо які вона гарні, погані. Добре, давайте зараз відстріляємо, подивимося – як вони працюють, кажуть військові. Взяли відстріляли – кажуть, окей, ми це забираємо, бо взагалі нічого немає”, – згадує співзасновник бренду “02.24”, співорганізатор креативної агенції “Ant Hill” Олексій Куліков.

У бронежилетах, які виготовили на цьому підприємстві, навесні їхали на передову й лікарі Першого добровольчого медичного шпиталю. Вони рятували життя та здоров’я військових ще з 2014 року. А після 24 лютого самим медикам терміново знадобилася додаткова амуніція для захисту.

“Захист евакуаціних бригад був постійно потрібен, бо вони виїжджали в зону ураження: в зелену чи в жовту, – усе залежало від складності поранення бійця. А при повномасштабці ми знов включилися І стала потреба в пасивному захисті як в бронежилетах, так і в касках, і в амуніції різного фаху, а його не вистачило”, – розповів виконавчий директор Першого добровольчого медичного шпиталю імені Миколи Пирогова Ігор Буйвол.

Нині виробник уже сертифікував свою продукцію. За словами Олексія Кулікова, бронеплити обов’язково перевіряють на міцність. Також втілили ноухау.

“Коли ти приходиш з іншої індустрії – ти можеш об’єднувати різні знання. От ми, до речі, взяли знання з туристичних рюкзаків. Чому? Бо бронижилет досить така важка річ, якщо він зі сталі і так далі. Взяли від туристичної ідеї в тому, що розподіл ваги іде по різному. В базових моделях бронежилетів вся вага на плечі йде. Ми змінили центр розподілу маси до живота та до спини. І таким чином, коли ти несеш цю плитоноску тобі вага вже не така важка”, – розповідає співзасновник бренду “02.24”, співорганізатор креативної агенції “Ant Hill” Олексій Куліков.

Такі бронежилети купують не лише військові та лікарі, а й волонтери і журналісти. Середня їх вартість варіюється від 11 і до майже 14 тисяч гривень. Співзасновник говорить, що прибутків від такого виробництва не отримують. Але працюватимуть і далі задля Перемоги України.

“Хочеться, щоб ця імперія зла якось зникла. Ми розумієм, шо цивілізація тут починалася і вона тут буде розвиватися. Як казав Остап Вишня – якось воно та буде!” – пояснює співзасновник бренду “02.24”, співорганізатор креативної агенції “Ant Hill” Олексій Куліков.

Назар Войтенков, Сергій Клименко, “5 канал”

Читайте також: Понад 2 мільйони гривень на бронежилети: завершився міжнародний благодійний онлайн-пробіг

Підтримайте журналістів “5 каналу” на передовій.

Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.

Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на “5 канал” у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.

Дивіться відео за темою:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *