Продаж відкрито: “Щедрик” Леонтовича відтепер на святковій марці “Укрпошти” – сюжет (Відео)

На презентацію прийшов і автор марки – заслужений художник Микола Кочубей

“Укрпошта” випустила святкову марку, присвячену всесвітньо відомій різдвяній пісні. Це останнє святкове поштове тавро цього року. Погасили марку символічно на Софійській площі біля головної ялинки країни. На презентації побувала і журналістка “5 каналу”.

Саме там українська Щедрівка пролунала сто років тому і відтоді почала мандрувати світом – розповідає філателіст Вадим і показує конверт із новою різдвяною маркою. Щоб доповнити свою колекцію, з самого ранку стояв у черзі до Укрпошти. Звідти на презентацію на Софійську площу рушили десятки людей, аби побачити урочисте погашення марки зі “Щедриком”.

“Щедрик або “Carol of the bells” – це улюблена різдвяна пісня з дитинства. Сумно, що багато людей на Заході думає, що це пісня англійського авторства. Для мене це символ українського Різдва, сімейного затишку і всього такого”, – розповів філателіст Кирило.

Флателістка Марія ствердила: “Для знайомих, для друзів ну і собі в колекцію, звісно. Для мене – це відкриває всю душу, сама пісня і оце все”.

“Це один з камінчиків, які популяризують нашу країну у світі”, – повідомив філателіст Юра.

На презентацію прийшов і автор марки – заслужений художник Микола Кочубей. Зізнається, що ідея виникла ще торік. І хоч задум малюнка не змінював, але нині, каже, ластівочка має для українців зовсім інше значення.

“Справа в тому, що ластівка прилітає із заходу, з тепла, із символічно, що з Заходу йде допомога наших друзів, союзників, і вона з Заходу летить через Карпати, гуцулів. Ластівка прилітає весною, от чекайте весною перемоги, ластівка несе благу вість нам, українському народу, всім нам. І кожна іпостась у цій марці з дзвоником і дзвоник така блага звістка до кращих часів, які обов’язково будуть, ми в це віримо”, – зауважив автор зображення марки, заслужений художник України Микола Кочубей.

Лунає у голлівудських фільмах і з вуст найпопулярніших світових виконавців – мелодію “Carol of the Bells” співають нині у кожному куточку планети. Її заспівали і на презентації марки біля головної ялинки країни.

“Хочеться в такий важкий рік, коли багато родин не разом, або разом, але не поруч, хотілося завершити на якомусь позитивному акорді і що може бути краще, ніж наш “Щедрик”. Розумію, що буде велике сперечання щодо марки перемоги, і де вона буде гаситися – чи на Софійській площі чи на Червоній, але тим не менш, це будуть позитивні емоції, які ми подаруємо українцям наступного року”, – підсумував генеральний директор “Укрпошти” Ігор Смілянський.

А тим, хто ще цього року хоче доповнити колекцію маркою зі “Щедриком”, радять поспішати до поштових відділень. Тираж різдвяної марки обмежений: двісті тисяч примірників. Придбати її можна і на офіційному сайті “Укрпошти”.

Оксана Паращак, Микола Чеботарьов, “5 канал”

Читайте також: “Кримський міст на біс”: в “Укрпошті” презентували нову марку – подробиці

Підтримайте журналістів “5 каналу” на передовій.

Дивіться відео за темою: Від “Нептуна” до HIMARS: “Укрпошта” випустила нові марки “Зброя Перемоги”

Робіть свій внесок у перемогу – підтримуйте ЗСУ.

Головні новини дня без спаму та реклами! Друзі, підписуйтеся на “5 канал” у Telegram. Хвилина – і ви в курсі подій.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *